Killar är ett märkligt släkte...

Vad söta ni är som engagerar er i min lilla förälskelse! :)

Nu har vi mailat till varandra några gånger och jag måste säga att han är en kryptisk herre. Jag och några kompisar som också känner honom har analyserat hans mail och kommit fram till att han förmodligen befinner sig i någon slags trettioårskris och har ett ganska förvirrat känsloliv. Han är van vid att själv jaga, men när någon visar intresse för honom så blir han rädd och tar ett steg tillbaka.

Grejen är den att det var han som började intressera sig för mig, men när jag sen visade intresse tillbaks så fega han ur... Lite typiskt va!?

Han har inte dissat mig rakt av, bara varit lite klumpig och sagt att han redan har några dejter att genomlida. Och två timmar senare kom ett förtydligande mail: det han menade var att han inte hade så stora förhoppningar på de dejter han lovat bort sig till...

Det sista var ju i och för sig fint, men jag är faktiskt inte intresserad av att veta att han ska på en massa andra dejter först, och eventuellt kan gå på dejt med mig i höst. To much information... Typ...


Kommentarer
Postat av: Linda

Nä vad jobbigt att höra, hur tänkte han?

Hoppas det bara var osäkerheten som talade och att han vill verka lite svårfångad. Oavsett vilket så var det ganska barnsligt att skriva en sådan sak. Som om han vill hävda sig på något sätt.



Men ge inte upp även om jag förstår att det känns jättefrustrerande att vänta in hans dejter med andra.



Håller tummarna

kram

2012-05-24 @ 19:16:27
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: Bundle

Håller med, hur är killar funtade egentligen? Vill de att man ska vara på eller ska man låtsas vara lite cool och avvaktande? Tar själv gärna emot tips :)



Men vilken dum kommentar ha kom med. Som om du skulle vänta på honom ifall han inte hittar någon bättre på de andra dejterna. Men som sagt, ge inte upp, och man kan inte få mer än ett nej och det är inte s farligt. Det finns tusen åter som man brukar säga.



Vad mycket fina saker du syr förresten.

Kram!

2012-05-27 @ 19:45:11
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hur går det med killen?

Kram

2012-06-06 @ 13:49:51
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0