Jag har svårt att motivera mig själv...

Tanken var att jag skulle ägna den här kvällen åt studier, men det blev inte mycket med det. Det känns som att det sällan blir mycket med de där studierna nu för tiden... Det brukar ordna sig, och jag försöker vila i att det kommer göra det den här gången också - men jag blir ändå lite stressad då och då. Tänk om jag inte får till det den här gången - tänk om jag inte kommer igång...

Jag börjar bli hyfsat trött på att plugga nu, och jag längtar mest efter sommaren och den stundande examen. Därför hamnar jag lätt i tankar på examensfest, för det är så mycket roligare än att skriva arbeten och läsa kursböcker.



Jag ska göra åtminstone 35 stycken inbjudningskort, och för att jag inte ska tröttna så tänker jag att varje kort ska vara unikt och speciellt... :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Är så impad av din kreativitet. Vad är det du läser till, om du vill svara på det?

Kram

2012-03-06 @ 15:48:39
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åå vad kul att pyssla med korten..!! Jag har själv inspirerats av alla kreativitet runtom mig och nu börjat fixa program och placeringskort till min brors bröllop:) men däremot så ska det vara väldigt enhetligt så det är man ju vara rätt trött på sen haha. Kram!

2012-03-07 @ 05:59:01
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0