Tackkort!

I dag fick jag akupunktur för andra gången och jag tror faktiskt att det hjälper! Jag är jättemycket mer rörlig nu än vad jag var i söndags... En av nålarna hamnade visserligen fel den här gången (blev hål i en blodådra), så nu har jag en stor, öm bula mellan tummen och pekfingret - men den kommer ju försvinna och det viktigaste är ju ändå att axeln blir frisk. :)




Pysslade ett litet tackkort till Anna (akupunktören), för att hon är så himla snäll. Hon tar liksom av sin lediga tid och åker hem till mig och ger mig akupunktur helt gratis. Helt otroligt! 

Köpte också ett gott te och bakade goda, salta chokladkakor som hon fick. 

Receptet på kakorna hittar ni här: http://my-sweet-corner.blogspot.com/2009/10/salta-chokladkakor.html


De är verkligen jättegoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0