Bakslag

Jag tror att det har med hormoner och sådant att göra... Plötsligt tappar jag fotfästet och känner mig osäker och förvirrad. Mängder av frågor dyker upp i huvudet och jag klarar inte av att hantera det.



Hela kvällen har jag haft ångest, och ju mer plats man låter känslorna ta desto sämre mår man... En ynka liten tanke blir så stor när man börjar snurra in sig i den. Så lätt är det att trassla in sig i sjuka och korkade tankar. Värdelöst!

Nu har jag gråtit en skvätt och ätit en äggmacka och druckit en kopp te. Nu är det sov dags, och förhoppningsvis mår jag bättre i morgon....


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Cim

Yes då var det nog mig du såg! Kontoret ligger på Kungsgatan 37 så jag hänger rätt mycket vid den ingången brevid indiska haha! Kramar!

2011-03-02 @ 22:35:53
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0