Värme är ju hur skönt som helst!

Jag är väldigt frusen av mig, går nästan jämt runt med halsduk och handledsvärmare och mina fingrar och konstant iskalla.

I går tipsade min kollega om den här bäddvärmaren - den kostar 299 :-, och är tydligen jättebra! Hon brukar sätta igång den en stund innan hon ska gå och lägga sig och sen stänga av den precis innan hon somnar. Jag tycker att det låter alldeles underbart! När jag bodde hemma hos mamma brukade jag ofta värma upp täcket lite i torktummlaren precis innan jag kryper ner i sängen. Inte jättemiljövänligt, men hur skönt som helst...



Tror att jag ska köpa en sådan bäddvärmare - vore så vansinnigt skönt att få krypa ner i en varm säng! 


Kommentarer
Postat av: S

Jag lovar dig, det är jätteskönt! Jag älskar min :)

2011-02-11 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0