Orkidéer och städad hall

Har haft en sådärbra dag hittills... Det har vart byggarbetare här och bytt min ytterdörr - kl.  7.45 knackade de på och sen har de varit här fram till för en liten stund sedan. På min lediga dag! Jag hade hoppats på att få sova hyfsat länge i dag - men det blev till att ta på sig kläderna och börja dagen tidigt i stället. Segt som bara den! Men jag har i alla fall mått bättre i dag än igår.




I dag hade de orkiéer nere på ica, jag slog till och köpte två. Enbart för mitt välmåendes skull... :) Visst är de fina!?




Det blev i alla fall fint i hallen när dörren väl var bytt. Jag var ju tvungen att tömma hallen helt när de kom, så då passade jag på att rensa och städa lite i hallen samtidigt som jag ställde tillbaka grejerna i hallen. Slängde upp en hel del skor på vinden, och rensade lite bland jackor och bös också - det syns kanske inte, men jag hade faktiskt mycket mer grejer hängande där förut.


Nu är det alldeles fantastiskt väder, så jag borde verkligen gå ut. Men jag är inte så väldigt sugen... Jag är mest hungrig, har blivit lite tokigt med maten idag, eftersom byggarbetarna har varit här. Och nu, bara för att jag börjat strula med maten så känns det lite småjobbigt att äta...

Kommentarer
Postat av: Maja-Lisa

hejja dig! du är värd att vara mätt, du är en fantastiskt fin människa både innanpå och utombords och båda blir vackrare av liv, vilket ges av mat..

vilka underbara orkidéer! önskar jag kunde komma och lukta på dem.. du får hålla dem blomstrande tills jag kommer ner! :)

saknar dig, underbara gullunge!

kram

2010-09-28 @ 21:18:32
URL: http://dagensmajalisavisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0