Jag stannar hemma i morgon också.

Hela dagen har jag tillbringat i sängen, och tre gånger har jag fått använding för hinken som stod bredvid. Nu i eftermiddags fick jag i alla fall en ny sorts medicin utskriven, så förhoppningsvis blir morgondagen bättre. Jag hoppas det, för jag behöver få behålla maten nu - min hjärna blir alldeles tokig när den inte får mat.

 


Alldeles nyss tog jag den nya medicinen, och nu ber jag en stilla bön om att maten ska få stanna kvar i magen. Jag orkar inte riktigt med en sådan här dag till...

Om medicinen verkar funka nu, så ska jag göra ett nytt försök med fisken och potatisen som blev över från middagen.


Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0