Jag kan inte sova...

Varför är det så svårt att sova när man vet att man måste?



Jag jobbar 8 - 16 i morgon och efter jobbet ska jag direkt på konfirmationsläger... Det lär bli lite sömn i morgon natt också, alltså. Och ju mer jag ligger och tänker på att jag verkligen måste sova, desto svårare har jag att somna. Det är så himla typiskt ju! Jag är ju svintrött i hela kroppen - ändå går hjärnan på fullvarv och hittar inte ro någonstans, jag ligger bara och vrider mig.

Jag ska göra ett försök till nu, kändes bara som att jag behövde ett avbrott från allt vridande och snurrande i sängen. Kanske går det lättare att somna nu...?

Kommentarer
Postat av: Cim

Åh det hade vart urmysigt, du verkar vara en så härlig tjej! Jag är ju ledig ungefär hela tiden, även om jag flänger runt en del så är jag ju himla ofta bara hemma och tråkar! Hoppas du kunde somna till sist! Stora kramar!

2010-10-12 @ 11:07:10
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0