Fredagsmys och eftertentaångest...

Har skrivit mitt livs första salstenta i dag. . . Det gick hur bra som helst, känns verkligen som att jag kommer få vg på den tentan. :)

Men, som alltid känner jag mig lite deppig såhär efter tentan. Är det någon mer än jag som ofta känner sig nere och deppig efter en avslutad kurs och inlämnad tenta?


Bestämde mig i alla fall för att kvällen skulle bli bra, och det har den blivit... Var och handlade i eftermiddags, köpte tulpaner, gick och lånade en ljudbok och var en sväng på systemet och köpte en liten flaska Asti Martini. Till middag blev det klyftpotatis och pannbiff och ett glas Asti, jättegott!





Har just insett att jag verkligen inte tål särskilt mycket alkohol. Är riktigt snurrig i huvudet..... Men, mysigt har jag det i alla fall! Så det så!  



Det är precis sådana här kvällar jag är värd, och som jag vill unna mig och tillåta mig att njuta av.

Ett glas till, och jag kommer sova galet gott i natt!

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

åh vad det ser mysigt ut!!!

2010-01-15 @ 22:58:37
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0