Jag har skvallrat...

I går morse ringde jag vännen och skvallrade på mig själv.. Jag berättade att jag hade börjat räkna kalorier och planera viktnedgång, och att jag var rädd för att trassla in mig i sjukdomen igen.

Vi hjälptes åt att skriva ihop ett tydligt, och noggrannt matschema för dagen och efter det gjorde jag allt för att följa det till punkt och prickar.


Kvällen i går, tillbringades på examensfest hos en kompis. En mycket trevlig tillställning! :)
Jag lyckades plocka ihop en normalstor portion middag av buffén, och åt dessutom en liten bit tårta och en nästan lika liten bit morotskaka till efterrätt. Gott faktiskt, till och med tårtan var god - trots grädden. Två bitar godis slank också ner i magen.


I kväll ska jag på bio, Sherlock Holmes. Har pratat med vännen, om att äta popcorn i kväll. Jag vet inte vad jag tänker om det just nu. Hon påstår att det inte är konstigt att äta en liten popcorn till mellanmål eller kvällsmat när man är på bio. Jag vill tro henne, och de flesta äter ju faktiskt popcorn, godis eller något annat sådant när de är på bio. Det är ju konstigare att ta med sig en macka och en frukt in i salongen... :) Det gjorde jag länge när jag var på bio. Det är ju faktiskt normalare att äta popcorn. 

Brukar ni äta något när ni är på bio?  


Kommentarer
Postat av: Lillamy

Duktiga DU! Vad glad jag blir över att du kämpar mot äs!



Själv brukar jag gärna vilja äta smågodis när jag är på bio. Ibland har jag suttit där med mina vindruvor eller clementinbitar, men precis som du säger.....hur normalt är det?? Hoppas det slinker ner några popcorn ikväll. Det klarar du! Kram!

2010-01-09 @ 19:02:59
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej, jag äter alltid popcorn då jag är på bio och dom jag är med gör det också. popcorn är bland det nyttigaste man kan äta av alla godsaker ju. :)

2010-01-09 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0