Solen!

Sol ute i dag! Det borde man ta till vara... Man liksom hör sin mammas röst i huvudet "Du måste passa på att gå ut och njuta av solen nu, medan den finns där..."

Hon har ju rätt, mamma. Jag mår mycket bättre om jag får sol och dagsljus i ansiktet varje dag...

Jag är dessutom ledig i dag, befinner mig mellan två kurser och har ingenting att plugga - så i dag har jag inga ursäkter för att inte gå ut och njuta.


I morgon börjar fotokursen - kanske ska jag ta med mig kameran ut och börja redan i dag. Lite sugen på att dokumentera världen ur ett barns perspektiv... :)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ett megagrattis till din utskrivning! Det är så himla stort och så himla underbart att jag var tvungen att skriva en kommentar och krama om dig! Vilket mod och vilken styrka! Självklart bär vi med oss sjukdomen och alla ärr från den, men friheten är din och lova att du njuter av den!

Kramar kramar, Katarina

2010-02-16 @ 11:09:56
URL: http://ensolros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0