O, mänsklighet ställ dörr´n på glänt - det är advent, det är advent!


Idag är det första advent, och jag har egentligen tokbråttom! Ska vara på plats och repa om mindre än en timme... Men jag måste bara få skriva en kortis. :)

Jag gillar första advent och i år ska jag äta en lussebulle!

Jag är faktiskt ganska nödj med årets arventsljusstake!



Hann i alla fall tända ljusstaken en liten stund nu på morgonen.
Får bli mer adventsmys här hemma i kväll. Då ska jag sy
gardiner också - rödrutiga till köket.


Hoppas att ni får en fin advent!


Kommentarer
Postat av: pinkhelp

Åh vad mysigt! :D

2009-11-29 @ 09:48:31
URL: http://pinkhelp.blogg.se/
Postat av: pinkhelp

Jo jag vet att de flesta är normalviktiga som har en ätstörningen, men hur är det på dagsvården?



Vad som får mig att tveka ännu mer än den psykologen jag var hos i onsdags, hon verkade ta min depression MYCKET mer seriöst än ätstörningen, själv tror jag att depressionen är så illa just på grund av ätstörningen!

2009-11-29 @ 18:05:41
URL: http://pinkhelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0