En liten förälskelse och ganska mycket dumdristighet

Hej hörrni!

Jag har gått och blivit lite förälskad - och fy vad jobbigt det är! Ska inte dra alla vändor hit och dit, men igår kväll skrev jag till honom att jag var lite nyfiken på honom och tyckte att han var fin... Gissa om jag ångrar det! Gissa om jag legat vaken halva natten och undrat vad jag är för en idiot! Det är ju kört för alltid nu, han lär ju bli livrädd för mig nu. Han kommer aldrig mer våga prata med mig...

Visserligen tänker jag, skrev jag bara att jag tyckte att han verkade vara en fin kille - jag skrev inte att jag var kär i honom, bara att jag var nyfiken på honom... Och så skrev jag att jag hoppades att han kunde ta det som en komplimang.

Men jag lär ju ha hyfsat svårt att fokusera på annat än att vänta på svar från honom idag... Gissar det i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad spännande, berätta när du får svar!!!

Kram

2012-05-21 @ 23:47:02
Postat av: Linda

Åh vad spännande...tycker du var jättemodig. Hoppas han hör av sig idag.

kram

2012-05-23 @ 18:35:09
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: Anni

Vad spännande! När det käller kärlek (eller förälskelse) så måste man nog vara lite dumdristig. Hur skall man annars få veta!

Kram

2012-05-23 @ 21:22:14
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0