Nu är jag trött på min stökiga lägenhet!

Jag mår bäst när min lägenhet är städad, och just nu är det på tok för stökigt för att jag ska må bra och trivas. Men eftersom jag varken har ork eller tid att städa och röja från grunden, så har jag plockat ner två tomma flyttlådor från vinden - och nu bara öser jag ner sådant jag inte orkar se och så tänker jag att jag ska ta tag i de lådorna senare i vår (när jag har mer tid)...



Risken finns att de där flyttlådorna kommer bli stående på vinden i några år, innan jag tar mig för att gå igenom dem. Men just nu känns det som en bra lösning på problemet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Blir de sittandes där uppe så är det saker du inte saknar och då kan de lika gärna vara kvar ett tag till. Är likadan, vill ha ordning och reda. Behöver inte vara kliniskt rent men ordning vill jag ha.

Kram

2012-03-15 @ 17:01:41
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0