Dagen efter...

Igår hade jag examenskalas - 47 vänner i olika storlekar knödde in i sig på mina 29 kvm. :) Min granne öppnade upp sin lägenhet och i trapphuset stod det ett fikabord och barn sprang och lekte med ballonger. Alldeles underbart, festligt och rörigt! Jag har världens finaste vänner!



Två av mina finaste, C och P, (som för övrigt jobbar i samma rum) kom med likadana paket... Två jättefina picknickkorgar med blommor och gröna blad... :) De har samma utbildning, delar arbetsrum, har ofta kilklackar på sig båda två, har två fantastiska söner var och köper likadana presenter utan att prata med varandra. :) Och jag älskar dem båda två! Det är de två famljer som jag känner mig mest hemma hos - de två familjer där jag kan komma som jag är och bara sätta mig i soffan och vara tyst.

Det var så många fina vänner här igår! Jag är så galet tacksam över dem...


Kommentarer
Postat av: Linda

:)

Kram

2012-06-11 @ 20:42:52
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0