Idag är produktiviteten på topp

Den senaste tiden har jag sytt väldigt mycket, och jag mår så himla bra av det. Det är så skönt att koppla av vid symaskinen en stund när tankarna blir för intensiva och svåra att hantera.
 
Just nu har jag ett lager mössor som jag skulle vilja bli av med, så jag tänker att jag gör ett försök med det här på bloggen. Fast det egentligen är lite fel säsong för just mössor. :) Skriv en kommentar här nedanför om du hittar något du vill köpa, så ordnar vi det.
 
Ljusblå mössa med blommor och fåglar (Ca. 50 cm omkrets) 100 kr inkl. frakt.
 
 
Rosa mössa med röda apor (Ca. 50 cm omkrets) 100 kr inkl. frakt.
 
 
Blå mössa med röda tåg (Ca. 50 cm omkrets) 100 kr inkl. frakt.
 
 
Brun mössa med taxar (Ca. 50 cm omkrets) 100 kr inkl. frakt.
 
 
Turkos mössa med djur (Ca. 55 cm omkrets) 100 kr inkl. frakt.
 
 
Mössa i landskapstyg (Ca. 55 cm omkrets) 100 kr inkl. frakt.
 
 
Rosa mössa med bruna apor (Ca. 35 cm omkrets) 100 kr inkl. frakt.
 
 
Hoppas att ni har det gott där ute i sommarsverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0