Arg som bara den!

Var hos psykologen för första gången idag, och jag kan inte bestämma mig för om jag tyckte om henne eller inte. Jag kunde prata hyfsat med henne, och jag och fick sagt mer än vad jag trodde att jag skulle få. Men samtidigt var hon ganska klumpig vid flera tillfällen.

Det jag blev mest irriterad över var att hon fick det att låta som att C bryr sig om mig bara för att det ingår i hennes jobb. Vad vet hon om det!? Jag blev ledsen när hon sa det - trots att jag vet att det inte är sant. Jag vet att hon tycker om mig på riktigt, att jag inte är en del av hennes jobb. Men trots det blev jag ledsen av att höra det.

Klumpigt uttalande! Usch vad jag blev arg!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad konstigt uttalande och dessutom när ni träffas för första gången, hoppas det blir bättre nästa gång.

Ska ha möte med fk och arbförmedlingen nästa fredag för att prata om arbetsträning, hoppas det kan komma igång så snart som möjligt.

Måste ha något att göra.

Kram

2012-01-20 @ 15:49:34
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: Anni

Vad bra att du blev arg. För det var ett klumpigt erbjudande och ingenting hon kan veta något om. Jag tycker att du skall ta upp det med henne nästa gång ni ses. Men jag tycker också att du kan ge henne en chans till. Ibland säger man fel saker, men du kanske ändå kan få ut något bra av kontakten med henne. Lycka till!

2012-01-21 @ 19:22:01
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0