Min tillvaro är i balans

Det händer verkligen väldigt mycket i mitt liv just nu! Igår blev jag erbjuden det där jobbet jag sökte för några veckor sedan, och jag är så tokigt glad över det! Jag har struktur på livet - jag äter som jag ska, jag tar hand om mig själv och gör sådant som jag vet att jag mår bra av. Jag har helt enkelt balans i tillvaron - och jag njuter i fulla drag av det!



Nu har jag precis sytt en mössa, och nu ska jag sätta mig och läsa statens offentliga utredningar, om den nya lärarutbildningen... Inte jätteroligt, men det är sådant som måste göras...


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till jobbet och vad härligt att höra att du mår så bra

kram

2012-04-25 @ 16:13:32
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0