En häftig känsla

Det där med att ha ett yrke och liksom vara något är en ganska häftig känsla! Det är stort att sitta på en anställningsintervju och kunna tala för sig och hävda sin kompetens på ett proffesionellt sätt. Det är verkligen en häftig känsla!
Det känns som att jag vuxit de senaste månaderna. Dels för att jag och C har trasslat upp en del av våran relation, men också för att det närmar sig examen och jag är på väg in i en ny fas i livet.




Igår kväll fick jag för mig att baka surdegsbröd, något som jag aldrig någonsin gjort förut... Det blev nog inte riktigt som det skulle, men det blev gott i alla fall. :)
I morgon ska jag vara så diciplinerad så att jag går till biblioteket och läser i åtminstone några timmar, så jag måste nog gå och lägga mig snart. Annars kommer jag aldrig orka göra vad jag ska i morgon.

Kommentarer
Postat av: Helle

Härlig läsning och vad gott med hembakt surdegsbröd!



2012-04-03 @ 13:10:43
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Linda

Tycker brödet ser supersmaskigt ut. Nybakat med smör och ost på mmmmmmmmmmm...

Håller med Helle, härligt med din energi :)

kram

2012-04-03 @ 15:19:51
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0