Vänner är änglar på jorden

Till marknaden förra helgen gjorde jag de här korten. Enkla att göra och väldigt fina tycker jag. :)











Jag gjorde 19 kort och allihop blev sålda - det kändes väldigt roligt!


De här veckan och nästa vecka är jag på praktik och jag är verkligen helt slut i både kroppen och i huvudet. Det är jätteroligt att vara ute i verkligheten och min handledare är hur bra som helst - men det är också väldigt slitigt...

I morgon är det i alla fall fredag och jag ska försöka vila lite under helgen, så jag orkar med nästa veckas praktik.

Det där med dagvården får jag återkomma med, för jag orkar inte sätta mig och skriva om det just nu.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Oh, vad fina, vad sålde du dem för? =D

Sådant kort hade jag nog velat ha!

Postat av: Johanna

Alltså, så fint att läsa att du verkligen kör på med pysslet! Och du gör det ju så jäkla bra. Hur fina kort som helst =)



Kram!

2011-11-28 @ 19:18:37
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0