Luftrörskatarr, nytt pyssel och väntan på brevbäraren

Mitt immunförsvar är inte vad det borde vara... Jag tror inte att jag lyckats bygga upp immunförsvaret sen i början av januari när jag var magsjuk. Nu har jag fått luftrörskatarr och får vara hemma från jobbet igen. Och jag tycker att det är helt vansinnigt tråkigt!

För att få tiden att gå har jag pysslat lite...  



Ett förslag till bröllopskort till ett par som gifter sig i sommar.


Jag fick förresten svar från ABenheten härom dagen. Jag skulle ringa till deras sekreterare och be henne skicka en blankett för egenremiss till mig. I onsdags tog jag mod till mig och ringde, och sekreteraren lovade att skicka blanketten så fort som möjligt. Så nu sitter jag och väntar på att den ska dimpa ner i brevinkastet. Den kommer säkert inte idag, men man vet ju aldrig...


Nu ska jag fortsätta min tråkdag... Äta lite lunch och kanske sortera syskrinet eller spela lite dragspel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0