Stundande konfirmation + skisstävling = sant

http://scraplagret.blogspot.com pågår just nu en skisstävling. Jag är sällan med i sådana här tävlingar, men den här gången gick jag igång på skissen så mycket så att jag inte kunde låta bli. :)

Blir ni sugna på att delta i tävlingen så hittar ni reglerna på scraplagrets hemsida (ovan).

Här är skissen som jag gick i gång på...


... och här är mitt bidrag i tävlingen.

Min stora "lillebror" konfirmeras nästa söndag och han kommer bli strålande glad för det här kortet (tror jag).
Nu gäller det bara att hitta på en bra present till honom också. Han önskar sig ju ingenting, den lilla knasbollen!

När man fyller 15 år och konfirmeras inom loppet av tre veckor, då ska man väl passa på att önska sig saker? Man har ju världens chans att få det man vill ha...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Superfint kort, och jättegrattis till lillebror! =)



Kram!

2011-05-13 @ 18:00:33
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0