Nytt födelsedagskort

Jag är verkligen inne i en pysselperiod. Jag gör massor av kort och jag skickar faktiskt iväg dem också - det är inte så dåligt! Tänk va, de i min närhet som fyller år eller tar studenten eller konfirmerar sig, eller får barn eller gifter sig - de får faktiskt korten som jag gör till dem...




Jag mår inge vidare just nu. Har trasslat in mig en massa i träningstankar och har verkligen inte alls koll på läget. Så det mesta som har med mat och träning och vikt och utseende att göra, känns ganska jobbigt just nu.
Kanske är det därför jag producerar så mycket kort - som ett slags terapiarbete helt enkelt, eller som en flykt kanske (för att slippa tänka på mig själv).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0