Min första månadsskiss

http://arkivet.blogg.se lägger varje månad upp en skiss som man sedan får skapa fritt utifrån. I slutet av månaden drar de en vinnare av alla bidrag de fått inskickade, och vinsten består av ett paket med scrapprylar värt 200 kr.

Jag är egentligen inte särskilt duktig på det där med scrapande, men det är ganska roligt!


    

Vad tycker ni om min tolkning av skissen? Jag känner mig ganska nöjd, förutom att det kanske fattas någon form av text på den högra sidan...


Om man någon gång saknar inspiration (det händer mig nästan jämt), så kan man sticka in huvudet på den här hemsidan: www.kortskissen.se, och vips så har man massor av inspiration! De kommer med en ny skiss varje vecka så i deras arkiv finns det massor av inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0