1,2,3,4

1. Det är jättesoligt ute, och jag satsar på storstädning här hemma - varför blev jag städsugen just i dag?

2. Jag har fått för mig att jag ska göra om min städgarderob till pysselvrå. Så nu ska det målas och byggas och flyttas runt saker och grejas... Tråkigt att det blir så rörigt under tiden man håller på - men väldigt roligt när det är färdigt!

3. Funderar på att börja med smycketillverkning på allvar, kanske till och med ge smyckena ett namn och försöka sälja lite. Måste fundera vidare på det där med namn...

4. Grymt orolig för lillebror och hans förhållande till sig själv. Han beteer sig lite smått ätstört, och jag kan inte riktigt blunda för det. Jag älskar honom, och vill inte att han ska trassla in sig i dumheter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0