Stora förändringar på gång!

Var på Ikea idag, och gick igång ordentligt! Jag tror bestämt jag är på väg att förändra och förnya hela mitt hem...



Den här hyllan köpte jag idag, och nu fungerar den alldeles utmärkt som tvbänk. Perfekt med så mycket extra förvaring också! Förvaring går ju liksom inte att få för mycket av.
TYLÖSAND Trekk 2-seter sofa m 1 armlene natur
Den här soffan köpte jag också, fast utan klädsel... Den fanns på fyndhörnan, och är på väg att utgå ur sortimentet. Klädsel finns i Sundsvall, av alla ställen! Men jag har en kompis i Sundsvall och hon har lovat att köpa klädsel och skicka ner till mig. Bussigt!

ABORG Matta, lång lugg rosa Längd: 100 cm Bredd: 100 cm Luggtäthet: 3300 g/m² Max. lugghöjd: 50 mm
Fastnade för den här mattan också. Den är 1 x 1 meter, och jag tänker att färgen skulle passa väldigt bra till soffan (om jag nu får tag i den där klädseln förståss). 
 




Soffbord behöver man ju också, och vad passar bättre än ett sådant här compactliving-bord - när man bor i en liten lägenhet? Det här kommer dock inte från Ikea, utan från Mio. Men snyggt är det, och det kostar inte mycket mer än Ikeas liknande bord.

För att fortsätta på compactliving-temat så tänker jag nog också köpa det här köksbordet. Så smidigt och litet man kan göra det om man vill! Och var många man får plats runt det om man så önskar!



Åh, vad jag är sugen på att få ordning här nu!
Men nu är det verkligen dags att sova, så jag får fortsätta en annan dag.

God natt och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Superfina möbler! Så härligt att göra om och göra nytt =)

2011-03-19 @ 08:14:05
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0