Men hallå eller!?

Jag var uppe i natt och skrev ett långt inlägg om sjukdom och svårigheterna med att hantera känslor. Men nu är allt borta! Jag blir så trött! Jag tyckte att jag var så smart i natt, och skulle gå in och läsa inlägget och kolla hur smart jag egentligen var - och så finns det inget inlägg (inte ens sparat i arkivet).


Men okej då, det är bara att acceptera och sätta sig och skriva om inlägget...

Just nu orkar jag inte, men det kommer under dagen.

Så länge bjuder jag på klippet från Bingolotto som jag tipsade om för några veckor sedan.
Michael Ruff, bandet Lifesupporters och kören Once in a lifetime-choir.

http://www.youtube.com/watch?v=F3PwSKzSiGI


Världens finaste C och sötaste P är med i kören och är hur fina som helst - eller är jag kanske partisk? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0