I morgon bryter jag månandens utmaning

Jag kommer inte klara av månadens utmaning - Använd det du har! I helgen är det nämligen Scrap- och stämpelmässa i Göteborg och jag ska gå ihop med C. Det finns inte en chans i hela världen att jag klarar av att inte köpa något - jag kan ju inte gå på en pysselmässa utan att köpa något... Det går ju inte...


Men jag klarade i alla fall 18 dagar utan att köpa nytt pysselmaterial... Visserligen ingen jättestor utmaning, när man har så extremt mycket material i sina gömmor - men det är ju ändå inte dåligt jobbat, försöker jag intala mig i alla fall. :)


Mer information om mässan hittar ni här: http://goteborgsmassan.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0