Blommig och rutig kudde

När man går omkring hemma och är sjukskriven, så blir man väldigt sugen på att förnya sitt hem. I alla fall blir jag väldigt sugen!

Tidigare idag sydde jag en ny köksgardin i det rosarutiga tyget och nu har jag precis haft en riktigt mysig torsdagskväll vid symaskinen... Den här gången blev det en kudde, även den av det rosarutiga tyget och av en bit av en jättefin blommig kökshanduk.



Ena sidan ser ut såhär...


... och när man vänder på den så ser den ut såhär.


Jag ska sy på en liten vit spets också, men det orkar jag inte leta fram nu - så det får bli i morgon.

Och så ska jag ju såklart fylla kudden med vadd också, men det blir också i morgon.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Superfin kudde! Och kortet i förra inlägget var också huuur fint som helst =)

2011-03-18 @ 08:42:33
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0