Ätstörda tankar och naprapatbesök

Jag undar hur frisk jag är egentligen. När livet flyter på och jag jobbar och träffar folk så är det för det mesta inga problem. Men när jag är hemma såhär många dagar i rad brukar jag få svårt att hantera och stå emot sjuka tankar...

Det blir så mycket fokus på mat och ätande när jag är hemma och ensam. Tankarna kommer fort och är svåra att distansiera sig från. När jag väl tänkt att jag kanske inte borde äta lunch eller bara får äta soppa till lunch - så är det skitsvårt att äta en normal och vanlig lunch. Det är konstigt, för i vanliga fall äter jag ju alltid lunch utan problem.


Nå väl...
I morse fick jag tips om en bra naprapat i stan, ringde honom och fick hans första lediga tid - nu i eftermiddag. Har aldrig varit hos naprapat tidigare - tänk vad mycket nya erfarenheter jag får av den här inflammationen! Hoppas att det hjälper något också, orkar inte gå runt och ha så här ont! Jag vill tillbaks till jobbet nu! Jag vill tillbaks till vardagen och verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, hoppas det hjälper, om så lite, lite - så att du kan återgå till jobbet snart!



Kram!

2011-03-15 @ 12:22:26
URL: http://justnuochidag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0