Använd det du har, Mars 2011


Reglerna är som följer:

1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)


2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under marsmånad.


3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)


4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.


5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/
Där läggs det ut länkar till varje deltagare så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!



Jag har antagit utmaningen - det ska bli väldigt spännande! Jag har verkligen mängder av pysselmaterial hemma och massor av påbörjade projekt och saker som jag tänkt att jag vill göra. Det här är ju värsta chansen att bli klar med sådana saker...

Projekt nummer ett drar jag igång redan nu om en liten stund. Jag ska sy fem grodbarn, till en rytmikövning som jag tänkte testa i morgon på jobbet. Grodbarnen måste ju bli färdiga innan jag kan göra övningen med barnen på jobbet, så nu gäller det att jobba på. :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Grodbarn? Det låter spännande...jag ska ta en första klass i höst, kanske det är något jag kan haka på?

2011-03-01 @ 11:22:53
URL: http://beasbarnslikheter.blogspot.com
Postat av: Johanna

Det låter spännande, hade nog hakat på om det inte vore för att jag precis brutit armen, men en annan gång! Ska bli spännande att följa dig :)

2011-03-01 @ 19:15:20
URL: http://justnuochidag.wordpress.com
Postat av: Cim

Nej vad roligt att du såg mig haha! Vart någonstans var jag och huserade? Jobbar ju mitt i stan så det var med största sannolikhet jag :P Du skulle lätt kommit och hälsat, hade vart dökul!



Det var någon som skrev att den andra kesosmaken skulle vara god, testa den annars! KRamar!

2011-03-02 @ 17:02:25
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0