1,2,3 bra grejer!

1. Jag har bakat jätte-, jätte-, jättegoda bagels - för första gången i hela mitt liv! De är snygga och smakar fantastiskt gott! Jag ska bjuda mina kollegor på dem, i morgon kväll när vi har APT.



Receptet hittar ni här: http://www.bagelsrecept.se/enkla-bagels-6243909


2. Min kompis Kicki i Sundsvall har köpt två klädslar till min nya soffa - för 199 :- st! En klädsel kostade från början 995 :-, och nu var priset alltså ordentligt nedsatt... Så jag bad henne köpa två, ifall jag skulle spilla blåbär eller vin i soffan, så är det ju smidigt att kunna byta klädsel.

3. I söndags tog jag ett stort steg mot ett ännu friskare liv! Jag åt prinsesstårta utan att få ångest, utan att behöva bekräftelse på att jag gjorde rätt och utan att vänta in C och tvunget sitta bredvid henne. Vi pratade lite om det i morse, jag och C. Hon hade också märkt det och blivit jättestolt, men hon ville inte göra någon stor grej av det då - eftersom hon ville att det bara skulle kännas naturligt... 


Kommentarer
Postat av: My

Åh, vad de ser goda ut :). Jobbarkompisarna blir nog glada kan jag tänka mig.



Kram!

2011-03-23 @ 15:41:03
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0