In action...

I dag har jag varit in action i min nya pysselgarderob! Och åh, vad jag älskar det!



Jag kan sitta där och låta timmarna flyta iväg och bara ägna mig åt mitt pyssel och avskärna mig helt från omvärlden...




I dag var sista dagen på min sex dagar långa ledighet och i morgon är det alltså dags att gå till jobbet igen... Ska bli mysigt att få träffa barnen igen, jag får ta tillvara de dagar som är kvar nu. Den 17 juni går mitt vikariat ut eftersom jag bara jobbar halvtid så har jag bara fem arbetsdagar kvar nu... Känns både skönt och ledsamt! Kommer ju sakna barnen, men jag antar att det kommer bli en del vik. i höst - så det är ju inte så att jag aldrig kommer få träffa barnen mer.

God natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0