Examenspresent

Min bästaste kompis tar examen på fredag och jag ska hem till henne på kvällen. Kom på idag att jag kanske borde börja fundera på det där med present... 


Angel of Freedom - Frihetens ängelHappiness - Lycka
           
Jag är inne på en ängel eller någon annan figur från Willow Tree... de här är mina favoriter (Angel of Freedom och Happiness).



Jag har också funderat lite på ett smycke - halsband eller armband... Min fina "mamma"/vän gör de här fina, så jag skulle kunna köpa något sådant. Eventuellt, om hon har något färdigt som passar - kanske ska höra med henne. 

              

Vad tycker ni? Vad hade ni helst velat ha om ni tog examen? :)






Kommentarer
Postat av: Cilla

Fina saker :) k

2011-01-09 @ 19:18:20
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Madeleine

vackra änglar!

2011-01-10 @ 00:19:30
URL: http://bonjourvintage.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0