Bra dag och ett litet tv-tips!

Har haft en fantastisk förmiddag! Sjungit och träffat goa människor och skrattat och pratat med folk jag inte träffat på länge. Nu hinner jag vara hemma i en timme, innan jag måste springa till spårvagnen för färd mot jobbet och eftermiddagens familjegudstjänst... Jag ska sköta projektorn och se till så att rätt bild ligger uppe vid rätt tidpunkt. Det tror jag att jag fixar. :)

Jag gav nog visserligen sken av att jag kunde projektorprogrammet bättre än vad jag egentligen gör - men jag tror inte att det är så himla svårt.

Kvällen och natten tillbringar jag hos en fin familj med två små barn, som bor nära kyrkan jag jobbar i. Det ska bli så mysigt att träffa mina småprinsar!   


Klockan 20.42 ska vi kolla på BingoLotto! Då är både mamman i familjen jag ska sova hos och min fina C med och sjunger tillsammans med en kille som heter Michael Ruff.

                                       

Michael Ruff är en skön kille från Hawaii, grym pianist och låtskrivare! Har ni tid och lust så titta på det, för det kommer bli grymt!

Tv4+, klockan 20.42 alltså!

Nu är det snart dags för mig att göra mig i ordning och dra iväg till jobbet.

Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0