Några uppmuntrande ord är ju aldrig fel

När jag kom till kyrkan i dag hittade jag den här lappen på min pärm:



Världens finaste C, hade skrivit en liten lapp till mig - med några instruktioner för dagen och några avslutande uppmuntrande ord.

"Du är en pärla!
En värdefull!!"


Hon är ju supersöt!
Men det verkar som att hon är lite orolig för hur jag klarar mig nu när hon är bortrest i en vecka.
Jag har bestämt mig för att klara mig fint och ta hand om mig ordentligt den här veckan - för att verkligen visa henne att jag kan ta vara på mig själv. Hon ska inte behöva vara orolig för mig varje gång hon inte är hemma och kan ha koll på mig... Jag vill att hon ska kunna lita på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0