Jag börjar se resultat!

Jag börjar se resultat av dagens kraftansträngning! Det är långt ifrån färdigt, men det börjar helt klart bli ordning!



Garderoben är helt färdigrensad och jag har också fått upp några färdigsorterade lådor ovanpå garderoben. Dessutom har jag nu tre sorterade pyssellådor under sängen. Det är ju en bra början! I morgon åker jag en sväng till Ikea och köper fler genomskinliga lådor och en grovförvaringshylla till vinden och så ska det röjas där också. Jag vill ha ordning och reda nu! Jag har haft det rörigt alldeles för länge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är så härligt att rensa och göra iordning - att se resultat. Det blir så fint =)

2011-02-18 @ 07:42:01
URL: http://justnuochidag.wordpress.com
Postat av: camilla

Haha de låter som en spännande blandning:p kanske värt att testa någondag?



Ha en fin kväll

2011-02-19 @ 17:50:21
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0