Feber, huvudvärk och vaken mitt i natten...

Det är väl typiskt!? När de senaste veckornas konstanta stress närmar sig sitt slut så kommer influensan. Varför kunde det inte vänta bara en dag till? På söndag har jag tid att bli sjuk, inte innan dess... Men det verkar inte febern och huvudvärken förstå!



Så nu sitter jag här med 38 graders feber och bultande huvud och i morgon är det meningen att jag ska vara pigg och frisk och klar och krispig i rösten - för jag ska sjunga på vigsel och bröllopspartaja fram till sena natten.

Suck, vad jag är opepp! Nu har jag precis druckit en kopp te och ska nog försöka sova lite till...

Och inte får jag träffa lillebror när jag är sjuk heller, eftersom han väldigt svagt immunförsvar nu när han är sjuk och äter medicin.

Typiskt tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, tack för dina ord. Det är bara det att det inte är så lite man går upp. Det står att det är en avsevärd viktökning man får räkna med. Mellan 7-25% och är dessutom inte något som försvinner efter hand. Jag är definitivt inte underviktig nu väger 65kg på 173cm lång, finns inte så mkt marginaler innan jag är för tung. 7% är ca 5 kg vilket kanske skulle kunna gå men mer går inte.

Krya på dig och hoppas det går bra med sjungandet.

Kram

2011-12-03 @ 12:05:48
URL: http://frokenlejon.blogg.se/
Postat av: Anni

Krya på dig!

2011-12-03 @ 18:10:46
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller ju egentligen med om dina ord om lycka men att det ska vara sååå svårt att fatta och ta till sig.

Kram

2011-12-03 @ 19:03:14
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0