Soffbordsbeslutsångest och pmsvarning!

Sitter hemma och drömmer om förändring. I morgon efter jobbet åker jag till Ikea och till EM-möbler och köper soffbord. Måste bara bestämma mig för vilket soffbord jag ska köpa. Jag har fyra alternativ, som jag väljer mellan och om man som jag lider av en enorm beslutsångest så är det riktigt jobbigt med fyra alternativ. 


    
                             
RAMVIK Sidobord med låda svartbrun Längd: 43 cm Bredd: 45 cm Höjd: 50 cm  HOL Sidobord  Längd: 50 cm Bredd: 50 cm Höjd: 50 cm
            


      VEJMON Sidobord  Diameter: 60 cm Höjd: 60 cm

Jag tänker mig att jag vill ha det ganska ljust hemma, så förmodligen går det svarta soffbordet bort. Och då har vi i så fall tre alternativ kvar. Den rutiga lådan kostar inte så mycket, så den kan man ju alltid köpa och tänka att man kan ha som tvättkorg eller litet bord i nästa lägenhet - någon gång i framtiden. Det vita brickbordet är ju välidgt snyggt, men kanske är det runda ekbordet mer stabilt och användbart. Det är svårt det här... Kanske ger det sig när jag står där i butiken och får se det live... Hoppas det - för jag tror inte att jag blir klokare av att sitta här och grubbla. :)

Nu ska jag ner i tvättstugan och ta hand om tvätten, och sen behöver jag gå till ica för jag ska laga köttfärssås till lunch.

Började nämligen känna av min svullna handled i morse, och det brukar innebära att pms och deppighet inte är långt borta. Därför har jag idag gjort ett tydligt matschema á la dagvården på Östra sjukhuset, som jag tänker följa. För att så gott jag bara kan undvika och motverka sjuka tankar och beteenden.

Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0