Glad påsk!

Kom hem från Ukraina i fredags kväll och nu har jag haft en skön och avkopplande helg hemma i Sverige. Igår var jag hemma hos extrafamiljen hela dagen - solade i trädgården, handlade mat och blommor, och åt middag och såg på film och hade mys i soffan. Lillebror är världens finaste!



I dag fick jag jord av C, och nu i eftermiddags planterade jag mina kryddplantor i balkonglådan.
Timjan, Rosmarin och Lavendel... Hoppas att jag klarar av att hålla de levande.




Fick för mig att jag skulle göra glasunderlägg också, nu i eftermiddag. De blev faktiskt väldigt fina! Blev inspirerad av C i går - hon hade gjort jättefina decoupageägg som hon skulle fylla med godis och ge sina brorsbarn.




Lagade god middag idag också! I såsen är det matlagningsgrädde, vitt vin, pressad citron och timjan - hur gott som helst!


För övrigt fick jag ett sms av en kompis i förmiddags. "Hurra för Jesus", stod det. :) Har mycket att skriva om Ukrainaresan, men det får bli i morgon. Nu måste jag sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0