VECKANS KURVA

Jag har en humörskurva i min almanacka, som jag fyller i varje dag... Så här ser den ut än så länge den här veckan. Det är inte världens bästa kurva - men i dag hoppas jag att jag kan kryssa åtminstone runt 5:an och söndag kanske kan bli ännu högre... :)



Man kan säga att gårdagen inte var någon hit. Oj vad jag grät, det är egentligen sjukt hur mycket gråt den kan få plats i en människa.

Men jag har i alla fall en fantastiskt fin vän! Hon hade väldigt mycket att göra igår, och ändå hade hon tålamod att ha mig i telefonen i säkert en timme totalt. Hon pratade lugnt med mig, och sa kloka saker, peppade mig, sa lite tokiga saker och fick mig att skratta. Och tillslut fick hon mig så lugn så att jag kunde sätta på några avsnitt av Grey´s anatomy och göra i ordning en macka och en tallrik äpplekompott. Hur får man en människa att fatta hur fin hon är? När jag försöker tala om det för henne, så säger hon bara att det är jag som är fin... Funderar på att skriva ett kort till henne, och vara övertydlig. :)



Jag måste säga att det är bra grej att ha i almanackan ändå. Det är lättare att få överblick över måendet då.

Så här har mitt humör växlat de senaste veckorna... 
    

      

Hoppas att ni får en bra dag! Det ska jag ha i alla fall...

Jag ska städa lite, pyssla ihop ett kort och åka ner till stan och fixa lite grejer - och sen ska jag sitta barnvakt. Det blir mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0