Oktober - det är ju galet

Nu är det oktober, den 3 oktober. Är inte det galet? Oktober. Jag har svårt att förlika mig med att det verkligen är höst. Men jag jobbar på det. Jag vill verkligen att den här hösten ska bli en bra höst.

Det har varit en bra dag i dag, i alla fall!
Jag blir glad av söndagar - jag träffar så många fina vänner och blir så uppmuntrad och peppad!




Linssoppa med potatis, palsternacka och morot blev det till lunch i dag. Och jag fick kantareller av mamma i morse, så det blev kantarellmacka till soppan.


Såg en så fin ring här om veckan, och i dag när jag satt och pysslade lite med småflickorna efter Gudstjänsten var jag tvungen att försöka göra en likadan. En vanlig knapp, och svart gummiband... :) 


Kommentarer
Postat av: Vickie

Hej! Har läst din blogg ett tag, tycker om att läsa den. Har själv problem m ätstörningar, har haft det från och till i 20 år och känner ibland att jag lär få dras med det hela livet. Är så skönt m din blogg för den känns hoppingivande på något vis.

Det är skönt också att se hur man inte är ensam om sina tankar och ibland totalt ologiska resonemang och känslor. Kommer att fortsätta att läsa och följa din vardag. Kanske kommer jag att skriva några fler kommentarer i fortsättningen.

Ha en skön vecka!

2010-10-04 @ 10:17:03
Postat av: Bullen

Hej Vickie! Vad glad jag blir att du tycker om det jag skriver. Jag ska fortsätta skriva så positivt som jag bara kan, och jag önskar att jag kunde peppa dig och uppmuntra dig till att söka hjälp och kämpa tills du tagit dig ur din ätstörning för gott!



Du är ju värd ett helt friskt liv!

Önskar dig en bra vecka också!

2010-10-04 @ 18:29:14
URL: http://vaniljbullen.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0