Jobb(iga) tankar...

Nu var det slut på julefriden (i alla fall för i kväll). Kom just på att jag ju ska på intervju i morgon, för ett jobb som cirkelledare för en rytmikgrupp... Räknar med att få jobbet, men helt hundra kan man ju inte vara... Så nu har jag suttit en stund, och gjort en grovskiss på rytmiklektion - i fall de skulle vilja se något sådant i morgon. Jag har hyfsat bra koll på start- och slutrutiner och jag tror att det räcker så länge. Kanske behöver tänka igenom lite syften och mål och sådant också, så att jag har något vettigt att svara på frågorna som jag förmodligen kommer få.  

Däremot saknar jag en del material. Har surfat runt lite på olika hemsidor och jämfört priser på rytmikägg och sjalar... Det blir rätt dyrt om man ska köpa hela klassuppsättningar. Å andra sidan så är det bara de två sakerna som jag skulle behöva köpa just nu. Men jag får se vad de säger på intervjun först - så får jag bestämma senare hur jag ska göra med inköp av material.


Nu ska jag återgå till min film och mitt pussel och göra allt för att undvika tankar på jobb... För även om jag tycker att det är roligt att tänka rytmik och planera lektioner så kan jag faktiskt behöva en paus från den typen av tankar nu över jul...




Kommentarer
Postat av: anna

har sträckläst igenom hela din blogg nu.. och åh! du verkar så fin & klok!

undrar vilken församling du går till? och hur gammal är du?



är själv en kristen tjej som har/har haft bulimi (när är man frisk?!). kanske därför jag gillade din blogg extra mycket! kändes så hemma..



kramar!

2010-12-27 @ 20:51:31
Postat av: Bullen

Hej Anna! Så klok vet jag inte om jag är alltid, men jag försöker ibland i alla fall. :)



Jag är snart 25 år gammal och är medlem i frikyrkoförsamling i Göteborg.



Hur gammal är du?



Och ja, när är man frisk egentligen... Bra fråga...

Jag känner mig för det mesta frisk nu, men det händer då och då att jag dippar och då dras jag lätt med i de sjuka tankarna igen. När jag är stressad eller ska ha mens - då har jag svårt att tänka helt igenom friska tankar. Fast jag vet ju om det, så jag gör mitt yttersta för att påminna mig själv om att de sjuka tankarna är just sjuka och alltså inget att lyssna på...



Tack och kramar!

2010-12-28 @ 01:34:14
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0