Jag har världens finaste "familj"!

I dag bytte vi julklappar, jag och min "familj". De var här för en stund sedan och julkramades lite... :) De är så fina så jag hittar inte ord för att beskriva det. Kanske kan några bilder beskriva hur fina de är.


Den här fina påsen fick jag julklapparna i...



De här fina julklapparna låg i påsen... Samma papper som jag slagit in deras julklappar i. :)



Och jag blir alldeles rörd i hjärtat när jag tittar på kortet...

Jag älskar verkligen den här familjen!

Kommentarer
Postat av: kattis

Åh vad fint! Underbart att ha sån "familj"!

Vill önska dig en god jul!

Kram

2010-12-23 @ 10:01:25
Postat av: Johanna

Åh, vad härligt - det är du verkligen värd!! :)



Hoppas du har en skön dag i kyrkan.



Kram!

2010-12-24 @ 12:38:38
URL: http://justnuochidag.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0