Pysselkväll = Myskväll

Den här veckan har jag lovat mig själv och en vän till mig att inte alls använda min köksvåg. Jag ska ställa upp den på vinden, och där ska den stå i minst en vecka. Förra veckan hade vi en lång diskussion om vad som triggar igång de sjuka tankarna och kom då fram till att det bland annat var köksvågen som ställde till det. Lika så att väga sig på en vanlig våg, prova kläder som är och ska vara för små och titta på tv-program som handlar om vikt, bantning och utseende...

Det var efter den diskussionen som jag lovade att försöka klara mig utan köksvåg i en vecka. Jag ställde nyss upp den på vinden, och jag tycker faktiskt att det känns lite jobbigt... Det känns som om ångesten kommer krypande, bara efter några timmar.


För att hantera den ångest som så smått har börjat gro inom mig, tar jag till lite pyssel. :) 



Såg ett snyggt armband i Visby i dag, och försökte göra ett likadant själv...
Nu ska jag göra ett halsband och ett par örhängen också...


Pysselkväll = Myskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0