Plötsligt händer det!

Jag har ju varit lite smått orolig inför hösten, med jobb och allt sådant... Och i dag, plötsligt, dök det upp ett jobb mitt framför näsan på mig. I våras vikade jag litegrann på en förskola som en kompis till mig jobbar på, och i dag skickade hon ett sms till mig - om att de har ett ledigt heltidsvikariat från och med den 1 oktober, som chefen dessutom tycker att jag ska söka. Hur bra låter inte det!? 

Jag vill bara hoppa och skrika och springa så fort jag kan av glädje! Jag vet ju inte om jag får tjänsten ännu (jag är ju inte färdigutbildad, och alltså inte behörig egentligen), men bara det faktum att chefen vill ha mig som sökande gör mig helt överlycklig! Ännu ett bevis på att jag duger som jag är, att jag är efterfrågad och önskad! 


Så nu är det bara att sätta sig och knåpa ihop ett cv och hoppas på det bästa... Ansökan ska vara inne senast den 1 september. Ska nog skicka i väg ett mail till chefen och fråga vad hon vill ska ingå i min ansökan också.


Shit, vad jag är glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0