Måste bara uppdatera...

Känns så himla bra att bocka av saker, så nu måste jag göra det - för jag har faktiskt gjort en del på listan.

[/] Tvätta
       (Allt är tvättat och hänger på tork)

[/] Skriva det sista på det personliga brevet + posta ansökan
       (Brevet är färdigskrivet och väntar på att bli genomläst och postat)

[/] Ringa chefen
       (Har skickat ett sms och inte fått svar)

[ ] Laga kålpudding
       (Tänkte jag skulle börja nu, förmodligen blir det en snabbvariant, för jag börjar bli hungrig)

[/] Plocka undan lite (typ papper och kläder)
       (Borde plocka mer, men jag har i alla fall börjat)

[ ] Rensa duschbrunnen
       (Känns inte så roligt, så det skjuter jag på)


:) Jag fullkomligt älskar att bocka av saker på listor! Man känner sig så effektiv då!

Nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0