24 september 2009

Ibland undrar jag vad det är att vara frisk. Vad det är att vara frisk och hur långt jag har kommit på vägen mot det friska livet?

Ibland får jag bara panik, när jag inser vilken enorm skillnad det är på mitt liv nu och för ett halvår sedan. Vad mycket mer jag äter och vad mycket mindre jag tränar... Men, egentligen stannar inte skillnaderna där... Den allra viktigaste skillnaden består nog ändå i mitt psykiska välbefinnande!

För ett halvår sedan trodde jag att jag mådde bra. Jag blev förbannad på en av mina vänner, när hon sa till mig att jag tränade för mycket och att hon trodde att jag skulle trilla ihop i en liten hög i träningslokalen, vilken dag som helst. Idag kan jag se att jag kanske inte alls mådde sådär väldigt bra egentligen... 

För ett halvår sedan trodde jag att jag kunde klara mig utan mat en hel dag. Idag inser jag att min livskvalitet var avsevärt mycket sämre då, när jag kunde gå en hel dag utan mat, jämfört med min livskvalitet nu.


Vet egentligen inte vad jag vill säga med det här inlägget. Men ibland är det skönt att bara skriva av sig... :)

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Du verkar vara på helt rätt väg i ditt tänk....Fortsätt så!! Kramar:)

2009-09-25 @ 10:07:02
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Lisa

Känner igen mig i allt du skriver!

2009-09-27 @ 10:27:03
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: Nikki





VISST ÄR DET HÄRLIGT!!!!



Jag tror inte någon av oss insetty hur dåligt vi mått... vad det var för liv vi levt...iaf inte försen vi närmar oss det liv och den livskvalitet som faktiskt finns till vårt förfogande!! :D



VI E GRYMMA!!



Gällande färgen, surprice me med något glatt ;) Rosa i sovrummet å latte i övrigt..grönt badrum...om det ska smälta in ngn stans.. ;)



Ses till helgen, kramar

2009-09-28 @ 12:38:14
URL: http://bonies.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

du är så klok!!



Ja precis, man får göra hösten det bästa av situationen!!!!! vi ska stötta varann <3

2009-09-28 @ 12:42:28
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0