Godisdags.

I morgon står det 100 g smågodis på schemat, tillsammans med vännen... Känns sjukt läskigt men ganska spännande också. Tillsammans ska vi gå in i den stora godisaffären och plocka 200 g smågodis i en påse. Jag hoppas att hon går med på att äta exakt likadana bitar som jag. Det känns tryggast så...

Jag har ingen aning om vad för godis jag tycker bäst om, vet inte alls vad jag tycker om. Känns osäkert och förmodligen har jag förstorat det hela enormt mycket. 100 g godis är inte så mycket som jag tror.

Hur tänker ni kring godis?


Kommentarer
Postat av: Tant Malin

så spännande! Jag gjorde också såna små "utflykter i de normalas värld" i början, jättesvårt! Jag höll mig ganska länge till sånt godis som jag gillar men inte älskar, om du förstår. Dajm t.ex var bara FÖR gott, det skulle inte gått att sluta efter 100 gram. Vingummi är bättre för det är gott men inte riktigt lika gott.



Lycka till!

2009-12-16 @ 22:28:15
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0