Varifrån kom energin?

Oj, vilken spurt jag fick på städningen nu på morgonen! Har sprungit som en tok mellan lägenheten och vinden hela förmiddagen. Och det börjar allt arta sig, både på vinden och här inne i lägenheten. :)

Har precis ätit pasta och köttfärssås till lunch, och ska hoppa in i duschen nu... Ska vara på rep kl. 15.00 och måste in till stan och köpa ett par vita leggings först. Hoppas att det finns i bra storlek.


Ska också fundera på utmaningar för nästa vecka...

Jag skulle behöva öva på att inte ha med mig lunch till skolan, att köpa lunch i caféet... På tisdag och onsdag kväll ska jag på möte. Då kommer det förmodligen finnas något att äta... Det blir också en bra övning, att äta det som serveras utan att oroa mig och känna mig osäker.

Tisdag: köpa lunch i skolan.
Tisdag: äta samma sak som alla andra på mötet.
Onsdag: äta samma sak som alla andra på mötet.
Fredag: Fika en macka och en kaka till kvällsmat, tillsammans med mina vänner.

Nu måste jag skynda mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0